Thursday, April 29, 2010

- things i dislike -



>> ego
>> berlagakkkk..same gk la ngn bdow sombong...da la bdow, sombong pulak tuh !
>> ckp besar...sumenye die jela satu2nye manusia yg bagusss bangat dlm dunia ne
>> lupe diri...contoh la kan, contoh je...bwu naek pangkat ckiiiit je, da nk tunjuk pndai..eyh2 conth jelaa...
>> aikk...sume yg kt ats ne mcm stu kombinasi yg lebey kurg same je...hurmm?....

>> klau aku da xsuke tu, xsukelaa...jgnla pakse2 lg...
>> pastu klau aku suke,tp kau org xsuke, sukati kau org laa..ade aku kesah?...
>> menunggu ! haish...xsukela tggu2 org ne..da jnji time tu time tulaa...lmbt2 pe...
ingt aku xde bnda laen ke nk wt...aku mmg pntgkn punctuality. g mam*** laa org nk kate aku skema ke ape...kesah plak aku an... eceh,poyo...pdhl aku pon pnh gk wt org trtggu2..alaa da bgn lmbt nk wt caner an...an3? =p...alasann...

>> lagi2? alaa bnyklaa...nk kne btau lg ke...hurm...slagi larat akn ku type...

>> bersepah && busuk. euwwww ! boleh ke kau org idup dlm keadaan mcm ne ? xbernapas aku.
>> LIAR ! hoho nape perlu dhighlightkan? emo r tuh... kpd sesape yg terasa tu...truskanlah rasa yep ! aku da immune ngn tipu muslihat madah berhelah sume ne...nk tpu ngn penipu...oopsss ! aku penipu ke? sumtymes i did it.okay.for reasons.
>> kurang ajar. jgn slhkan mak bapak kau org. dorg da anta kau org g skolah, universiti, kolej, && segala bagai, tp dah mmg perangai kauorg mcm tu nk wt caner an...aku mmg xske tgk org yg kurang ajar ne. rase nk terajang masuk gaung. hah nape?xpuas ati? mcm aku ckp td, ade aku kesah kau org ske ke x ngn ape yg aku xske or ske ne?? lalalala~~ mmg aku xkesahnye...ckpla ape pon..

>> haa klau psl binatang, aku plg alah btol la ngn lipas.
eeeeeee ! pantang tol aku. sejarah aku ngn haiwan ne, haiwan ke? serangga kot.okay wutever ! ne kshnye...adela dlu2 mase skolah rndah, aku ngh bace buku..tetbe aku ternmk sang lipas ne trbg2 dpn aku..laju je die menuju kt aku. woi ape kau bute ke hape xnmpk aku kt dpn kau ne..tula mak suh pkai spek xmo...kan da bute. haish...geli gle.cpt2 aku tepis ngn perisai aku tuh iaitu buku.iaitu? pehh lame xgune...tyme2 skola je gne perkataan tuh.haa da dpt tepis die tergolek dok kt bwh pastuh pusing2..aku pelagi pat2lah kuakn aerosol(aku ske bau aerosol..wangi...xmcm shieldtox busuk so klau perfume aku hbs,aku spray je aerosol ne kt bdn aku..emmm wanginye...haha ecot gle!)

>> eyh psl lipas eyh? halaa...aku geli tgk kaki die..ade ape tah...kau org kajilah sndri ek..lg2 ble die da terbalik..wekk lagi geli geleman.meremang bulu roma aku ne.
sbb tula mak aku akn sntiasa bekalkan aku ngn penyembur lipas && nyamuk...tp mak ske shieldtox...xpe lyannn...

>> okay2 benti smpai cni dlu..kang esok2 free adelah tu sambungannye...tetttt(siaran tamat)

No comments:

Post a Comment